Правила надання технічної підтримки

Дякуємо вам за вибір програмного забезпечення компанії ABBYY Україна! 

Компанія ABBYY Україна надає безкоштовну технічну підтримку всім зареєстрованим користувачам ліцензійних копій коробкових продуктів (ABBYY FineReader, ABBYY Lingvo, ABBYY PDF Transformer).

Технічна підтримка корпоративних продуктів та продуктів для розробників надається відповідно до умов договору про супровід. Договір про супровід може укладатися з компанією ABBYY окремо або бути частиною Ліцензійної угоди з кінцевим користувачем, що входить до складу продукту.

Ми надаємо безкоштовну технічну підтримку по всім продуктам, що випускаються, як правило, по поточній і попередній версії. Список підтримуваних продуктів ви можете подивитися тут. Виняток з цього правила можуть становити випадки, коли теперішнє зобов'язання суперечить ліцензійній угоді або українському законодавству.

Ми намагаємося відповідати на всі звернення електронною поштою протягом 2 діб з моменту отримання листа (не рахуючи вихідних і святкових днів).

Ви також можете задати питання технічного характеру по телефону, в робочі дні з 9:30 до 17:30 (за київським часом). При дзвінках не з Києва ви оплачуєте тільки вартість міжміського дзвінка. Користувачам програмних продуктів для розробників ми надаємо технічну підтримку тільки по електронній пошті.

Шановні користувачі! Як показує практика, найчастіше для отримання відповідей на ваші питання досить звернутися до "Керівництва користувача програми".

Правила надання технічної підтримки по продуктах:

ABBYY Lingvo, ABBYY FineReader, ABBYY PDF Transformer

Для того щоб отримати технічну підтримку, необхідно:

1. Зареєструвати програмний продукт на сайті в розділі Реєстрація

2. Детально сформулювати своє питання і направити його електронною поштою або зв'язатися з нами по телефону. Адреси та телефони представництв у своєму регіоні ви знайдете в розділі Контакти.

При зверненні по телефону ми зможемо швидше надати допомогу, якщо у вас під рукою буде повний комплект поставки продукту ABBYY (компакт-диск або диски, дискети, посібник користувача і т.д.), комп'ютер та інші пристрої (сканер, принтер, кишеньковий персональний комп'ютер).

ABBYY FormReader

Стандартна технічна підтримка ABBYY FormReader 6.5/6.0 Desktop Edition, в тому числі ABBYY FlexiCapture Studio, є безкоштовною і надається англійською та російською мовами користувачам, що зареєстрували свою копію продукту на сайті компанії  www.abbyy.ru або електронною поштою.

Компанія ABBYY має право припинити безкоштовне надання стандартної технічної підтримки попередньої версії продукту після закінчення року з моменту випуску його нової версії.

Стандартна технічна підтримка ABBYY FormReader 6.5/6.0 Desktop Edition включає в себе консультації та рекомендації з наступних питань:

1. Установка продукту 
2. Функціональність програмного забезпечення, описана в документації 
3. Некоректне завершення роботи програми 
4. Виникнення повідомлень про помилки під час процесу сканування з використанням ABBYY FormReader 6.5/6.0 Desktop Edition

Стандартна технічна підтримка не включає в себе консультації по створенню і редагуванню бланків і шаблонів форм, правил перевірки, а також рекомендацій з налагодження експорту.

Технічна підтримка ABBYY FormReader 6.5/6.0 Enterprise Edition и ABBYY FormReader 6.5/6.0 Developer Edition надається відповідно до Ліцензійного договору (розділ «Технічна підтримка»). За більш детальною інформацією Ви можете звернутися до Вашого локального дистриб'ютора.

ABBYY FlexiCapture

Стандартна технічна підтримка ABBYY FlexiCapture надається відповідно до Угоди про супровід ПЗ, яке є частиною Ліцензійного договору. 

Нижче наведені фрагменти умов договору:

1. ABBYY або Постачальник зобов'язується надавати безкоштовні Послуги з підтримки для виправлення Помилок * з пріоритетом 1**.
2. У випадку, якщо Ви придбали Супровід у формі Послуг з підтримки, ABBYY або Постачальник зобов'язується надати Послуги з підтримки не більш ніж для восьми (8) запитів, що стосуються Помилок з пріоритетами 2 *** і 3 ****. Послуги з підтримки для додаткових запитів у зв'язку з Помилками з пріоритетами 2 і 3 повинні купуватися додатково.
3. ABBYY або Постачальник надає Послуги з підтримки ПЗ протягом робочого дня по телефону або електронною поштою.
4. ABBYY або Постачальник зобов'язується вживати розумні зусилля для випуску екстрених Оновлень для ПЗ, не передбачених планом випуску, для усунення будь-яких Помилок з пріоритетом 1, про які їм було повідомлено. В інших випадках Помилки з пріоритетами 2 і 3 можуть виправлятися по мірі виходу нових версій. Екстрені Оновлення повинні випускатися тільки для поточної версії ПЗ з метою виправлення Помилок з пріоритетом 1.
5. При повідомленні про помилку Ви зобов'язуєтесь надавати ABBYY або Постачальнику інформацію, яка необхідна для ідентифікації Помилки. Така інформація включає в себе опис проблеми, вказівку платформи та операційної системи, на яких відбулася Помилка, копію вхідних даних, які викликали Помилку, копію файлу формату, який використовувався в момент виявлення Помилки, і всі дампи, які були зроблені в результаті Помилки. ABBYY або Постачальник може використовувати вищеперелічену інформацію в своїх комерційних цілях, в тому числі для підтримки і розробки продуктів, за умови що ABBYY або Постачальник не використовує таку інформацію в будь-якій формі, яка дозволяє ідентифікувати Вашу особу.

 


*«Помилка» - будь-яка нездатність ПЗ виконувати функції, перераховані в документації. Можливі такі три типи помилок:
**Помилка з пріоритетом 1 - проблемна ситуація, в якій немає способу обійти проблему, в результаті чого виробничий процес на Вашому підприємстві зупиняється, в тому числі помилки, що супроводжуються повідомленнями «Внутрішня програмна помилка», «Брак пам'яті», «Порушення прав доступу», «Загальне порушення захисту», «Загальна помилка захисту» та «Ділення на нуль»;
***Помилка з пріоритетом 2 - помилка, яку можна обійти;
****Помилка з пріоритетом 3 - незначна проблема, не позначається на виробничому процесі на Вашому підприємстві.
Для більш детальної інформації з надання технічної підтримки, будь ласка, звертайтеся в Службу Технічної підтримки компанії ABBYY.

ABBYY FineReader SDK

Технічна підтримка здійснюється виключно електронною поштою за адресою: SDK_Support@abbyy.com   для всіх користувачів ABBYY SDK

Технічна підтримка включає в себе виправлення критичних помилок (таких як Access Violation, General Protection Fault, Division by zero, etc.), які безумовно припиняють виконання програми, і надання оновлень придбаних програм для розробників.

Технічна підтримка не включає в себе консультації з використання програм для вирішення конкретних завдань. Однак такі консультації можуть бути надані компанією ABBYY окремо.

 

Компанія ABBYY залишає за собою право змінити справжні правила технічної підтримки, оголосивши про це на корпоративному сайті не менше ніж за 3 місяці до зміни правил.