Основні можливості

Компанія ABBYY пропонує спеціальне автоматизоване рішення для введення фінансових документів, яке базується на технології ABBYY FlexiCapture.

Як працює система?

Оператор відкриває прикладну програму ABBYY FlexiCapture на персональному комп'ютері.

Потім поміщає пачку паперових рахунків-фактур в автоподатчик сканера і натискає на кнопку «Сканувати».

Далі ABBYY FlexiCapture все зробить автоматично: відсканує рахунки-фактури, виділить потрібні поля, розпізнає їх і проконтролює правильність результату.

Документи подаються оператору в стандартизованому вигляді для остаточного підтвердження правильності введення і можливої ​​корекції.

Після цього йому залишається тільки натиснути на кнопку «Відправити», щоб зберегти дані у фінансовій системі, базі даних або у файлі.