Банк "Аваль"

Як правило, юридичні особи надають до банківських установ близько 100 різноманітних документів для отримання кредиту: довідки, угоди, звіти, схеми, креслення тощо. Загальний обсяг документів, в середньому, становить близько 500 листів різного формату.

Процес автоматизованого потокового введення розроблений фахівцями ABBYY Україна за допомогою засобу розробки ABBYY FineReader Scripting Edition, і тепер процедура введення документів у банку "Аваль виглядає таким чином: розділові листи, на яких штрих-кодом нанесена інформація про тип оброблюваних документів, перекладається вся пачка документів і сканується; розпізнані розділові листи дозволяють в електронному вигляді розкласти всі документи у свої папки. Така нескладна процедура дозволяє значно скоротити людські та часові ресурси в порівнянні з ручним введенням.

Крім того, система передбачає сервіс з перегляду певних документів, їх верифікації та збереження в pdf-форматі для подальшої публікації у системі електронного документообігу Documentum.

За словами керівника проекту з боку банку "Аваль" Марії Ботвінкиної, за умов жорсткої конкуренції на банківському ринку, швидкість оформлення кредиту - важливий чинник для клієнта. Найчастіше "вузьке" місце процесу полягає у багаторазовому копіюванні та передачі пакету документів між підрозділами банку. Завдяки технологіям ABBYY і Documentum у нашому банку вдалося скоротити час, що витрачається на цю процедуру, - каже Марія Ботвінкина.


Повернутися до списку

`